18 תשובות
אני לא. ברגע שתגלו איך מחשבים את זה גם אתם לא תאמינו
לא ממש
טיפה
אינני מאמין בהבלים מעין אלו.
מאמינה בזה לאו דווקא בהורוסקופ אלא בקווי אישיות של המזלות(כמובן שזה לא מושפע רק ממזל השמש אלא גם מהירח האופק וכל השאר)
כן
אני מאמינה בצחוק
^אמון כשף המים הנורא
אשמח אם תרשום את הדרך, הסתקרנתי :)
אשמח אם תרשום את הדרך, הסתקרנתי :)
אנונימית
הם מסתכלים על הכוכבים ואז לכל צורה אומרים נגיד. אם יהיה כוכב פה אז למזל סרטן יהיה שבוע קשה עם המון בעיות. זה ממש טיפשי. והם גם לא עושים את זה בשעות הנכונות. מחשבים בשעה 12:00 שהכוונה לשעה 8:00. בקיצור זה סתם חירטוטים
שואל השאלה:
אוקי זה באמת נשמע מטופש
אוקי זה באמת נשמע מטופש
^אמון זה חישוב ההורסקופ, חישוב קוי האופי של המזלות קצת שונה אני לא יודעת אותו בדיוק אבל אני יודעת שזה שונה
חישוב קוי האופי כן קשור למקום הכוכב בשמיים כשאתה נולד בשביל לדעת איזה מזל אתה.
קווי האופי אני לא זוכרת בדיוק איך זה אבל זה קשור להשפעה של הכוכבים על כדור הארץ.
קווי האופי אני לא זוכרת בדיוק איך זה אבל זה קשור להשפעה של הכוכבים על כדור הארץ.
שואל השאלה:
אמ.. אני לא ממש מבינה איך זה פועל אבל נגיד כשמדברים על האופי של מזלות זה לא נכון?
אמ.. אני לא ממש מבינה איך זה פועל אבל נגיד כשמדברים על האופי של מזלות זה לא נכון?
אני מאמינה שקוי האופי נכונים
שואל השאלה:
יכול להיות כי אמא שלי לא מאמינה במזלות אבל היא אמרה שהיא מזהה תכונות של המזלות החברים שלה
יכול להיות כי אמא שלי לא מאמינה במזלות אבל היא אמרה שהיא מזהה תכונות של המזלות החברים שלה
ממש לא.
כן, זה דבר אמיתי
אנונימי
באותו הנושא: