15 תשובות
תאומים
ולא
עקרב ולא.
טלה , אני מאמינה רק אם כתוב לי משהו טוב חחח
דגים ולא
דגים ולא חושבת
עקרב
ולא
דגים.
כן.
אבל לא בעמודי אינסגרם הדפוקים האלה.
מאזניים לא
בתולה ולא סתם כיף לראות בעמודים של ההורוסקופ באינסטגרם
סרטן וממש לא
בתולה וחצי חצי
לפעמים אני מאמינה זה כיף
כאילו אני לא מאמינה רצינית בהורוסקופ אבל לפעמים זה כיף
שור
ולרוב כן זה צודק הרבה פעמים
סרטן
ולא אבל זה כיף לקרוא