5 תשובות
שואל השאלה:
זה אומר שרק 6% מכל המתים מקורונה בארהב באמת מתו מקורונה, השאר זה אנשים שהיה להם קורונה בזמן שהם מתו אבל מתו ממה שהוא אחר או אנשים שהיה להם קורונה והבריאו ואז נפטרו ממה שהוא אחר, או אפילו סתם אנשים שתו אבל נרשמו כמתים מקורונה
זה אומר שרק 6% מכל המתים מקורונה בארהב באמת מתו מקורונה, השאר זה אנשים שהיה להם קורונה בזמן שהם מתו אבל מתו ממה שהוא אחר או אנשים שהיה להם קורונה והבריאו ואז נפטרו ממה שהוא אחר, או אפילו סתם אנשים שתו אבל נרשמו כמתים מקורונה
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא,
הם עושים את זה בשביל לגרום לאוכלוססיה לפחד, וככה לשטוף להם את המוח ולשלוט בהם
הם לא,
הם עושים את זה בשביל לגרום לאוכלוססיה לפחד, וככה לשטוף להם את המוח ולשלוט בהם
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא 6% מכל הנדבקים זה 6% מכל האנשים שנרשמו כמתים מקורונה
וזה לא נתון שלקחתי מהתקשורת, זה נתון של הcdc
וזה הונאה כי זה ידוע כבר הרבה זמן וסוף סוף מודים בזה שהרוב המוחלט מהמתים שנרשמו כמתים מקורונה לא באמת מתו מקורונה!!!!!! הם מתו מסרטן, תאונות דרכים ומעוד מיליון ואחת סיבות אחרות אבל בגלל שהיה להם קורונה בזמן שהם מתו או נדבקו והחלימו אז נרשמו כמתים מקורונה
ודיי כבר אם השטויות האלה שגם שצעירים שנדבקים יש להם תופעות לוואי אחרי זה,לכו תדעו כמה שילמו להם בשביל ושיזיינו לנו את השכל על זה
זה לא 6% מכל הנדבקים זה 6% מכל האנשים שנרשמו כמתים מקורונה
וזה לא נתון שלקחתי מהתקשורת, זה נתון של הcdc
וזה הונאה כי זה ידוע כבר הרבה זמן וסוף סוף מודים בזה שהרוב המוחלט מהמתים שנרשמו כמתים מקורונה לא באמת מתו מקורונה!!!!!! הם מתו מסרטן, תאונות דרכים ומעוד מיליון ואחת סיבות אחרות אבל בגלל שהיה להם קורונה בזמן שהם מתו או נדבקו והחלימו אז נרשמו כמתים מקורונה
ודיי כבר אם השטויות האלה שגם שצעירים שנדבקים יש להם תופעות לוואי אחרי זה,לכו תדעו כמה שילמו להם בשביל ושיזיינו לנו את השכל על זה
אנונימי
שואל השאלה:
גם אם לא היה מקבל קורונה הוא לא היה שורד, כי אם נגיד בנאדם גוסס מסרטן שברור זה רק עניין של זמן עד שהוא ימות ואז פתאום הוא נדבק ואז הוא מת הוא נרשם כמת מקורונה וגם אם הוא לא היה נדבק בקורונה הוא לא היה שורד
גם אם לא היה מקבל קורונה הוא לא היה שורד, כי אם נגיד בנאדם גוסס מסרטן שברור זה רק עניין של זמן עד שהוא ימות ואז פתאום הוא נדבק ואז הוא מת הוא נרשם כמת מקורונה וגם אם הוא לא היה נדבק בקורונה הוא לא היה שורד
אנונימי
שואל השאלה:
בנאדם שיש לו סרטן הוא מת מתאונת דרכים נרשם כמת מתאונת דרכים
אבל בנאדם שיש או היה לו קורונה שמת מתאונת דרכים, ירשם כמת מקורונה, זה בדיוק ההונאה
ורוב האנשים האלה היו מתים גם אם לא היה להם קורונה
בנאדם שיש לו סרטן הוא מת מתאונת דרכים נרשם כמת מתאונת דרכים
אבל בנאדם שיש או היה לו קורונה שמת מתאונת דרכים, ירשם כמת מקורונה, זה בדיוק ההונאה
ורוב האנשים האלה היו מתים גם אם לא היה להם קורונה
אנונימי
באותו הנושא: