5 תשובות
שואל השאלה:
אין לי פצעונים או חצ'קונים אבל הוא נראה חיוור ולא אחיד..
אין לי פצעונים או חצ'קונים אבל הוא נראה חיוור ולא אחיד..
אנונימית
חושבת שכדאי לך לשטוף בסבון פעם אחת בערב
זה תלוי במצב העור שלך
מים גל עוזר
אפשר רק עם מים
סבון זה בונוס אבל עדיף שלא פעמיים עם סבון אלא רק פעם אחת
סבון זה בונוס אבל עדיף שלא פעמיים עם סבון אלא רק פעם אחת
באותו הנושא: