התחברות
הרשמה
ידיד שלי לשעבר (רבנו ריב ממש גדול) כתב לי ברכה ממש מושקעת ליום הולדת...
זה אומר משהו?
3 בספטמבר 2020, 23:48
יום הולדת
ברכות
ידיד
ריב
ברכה
תשובה אחת
כן, הוא עדיין מעריך אותך כידיד/ה שלו
k
konfetka
באותו הנושא:
בקיץ שעבר היה לי קראש על ידיד שלי ואז רבנו והוא הפסיק לחבב אותי ולפני כמה חודשים הוא ואחותי הגדולה הכירו והם עכשיו זוג
ברכה לבוסית הקודמת - אני צריכה ברכה למנהלת שלי לשעבר. לא בחרוזים ולא משהו מוגזם ושהיא תראה שאני אוהבת אותה.
למה אחרי שדחיתי את "ידיד" שלי לשעבר הוא אמר שהוא רצה אותי כידידה?
למה הרבה גברים מתחילים איתי אבל עם "ידיד" שלי לשעבר אף אחת לא מתחילה/רוצה?
למה "ידיד" לשעבר ממשיך לחשוב עליי ושולח אנשים לשאול אותי מה קורה אחרי שעבר יותר משנה?
למדתי למבחן עם ידיד קרוב שלי קראש לשעבר
מכתב ברכה - מה כדאי לי לכתוב למנהלת שלי לשעבר בברכה ליום הולדת? תנו לי הצעות לכתיבה או משפטים יפים תודה
אז יש לי ידיד (לשעבר) שאני מתה לחזור לדבר איתו (לא משנה למה רבנו)
גיליתי שידיד שלי מאוהב בחברה שלי לשעבר (רבנו)
אנחנו ידידים טובים לשעבר
אם אני אנשק את ידיד שלי בסילבסטר (ידידם טובים קראש לשעבר)