5 תשובות
אם הוא לא מספיק גבר בשביל לשלוח לך לבד הודעה ולהוריד מהאגו. ולשלוח העיקר אנשים כי "אכפת לו" אז תתעלמי ממנו
שואל השאלה:
אז למה שאמרתי לו שנפגעתי ממנו ממש הוא אמר "מה שבאלך" ואחכ מחק את התמונות שלנו בפייסבוק?
אנונימית
תשמעי אם הידיד פה אולי הוא יוכל לענות לך
אנחנו לא הידיד אז אנחנו כנראה לא יכולים לעזור לך
פשוט תדברי איתו כבר, לשאול פה את אותן השאלות על הידידים לשעבר שלך לא יוביל אותך לשום מקום
אנונימי
כנראה כי עדיין אכפת לו ממך