8 תשובות
לדעתי כן, להיות גיי זה מפדח.
זאת דעתי אז נאמנים לא למחוק.
זאת דעתי אז נאמנים לא למחוק.
לא מפדח
אדון אלפא, מה מביך בלהיות גיי? שה כמו שאני אגיד שלהיות סטירייט זה מביך
אדון אלפא, מה מביך בלהיות גיי? שה כמו שאני אגיד שלהיות סטירייט זה מביך
למה שלהיות סטרייט יהיה מביך.. זאת הדרך המקובלת על פי התורה והמוסר של האדם הממוצע
אין בעיה להיות הומו יש בעיה עם משכב זכר
שואל השאלה:
אממ צינית זה נשמע הגיוני תחבירית מה שכתבתי? וזה נראה לך מה שכתבתי מוגזם על ההתחלה?
אממ צינית זה נשמע הגיוני תחבירית מה שכתבתי? וזה נראה לך מה שכתבתי מוגזם על ההתחלה?
אנונימי
ניראלי שמבחינת ניסוח זה סבבה, אבל אל תצפה שהוא ישר יענה לך , כאילו אל תפתח ציפיות..
זה די ישיר אבל כנה, אני חושבת שיצאת סבבה.
מי זה אם אפשר לשאול?
באותו הנושא: