7 תשובות
שואל השאלה:
^ואכלת בריא?
אנונימית
אני עשיתי ולדעתי זה עובד. בעיקר שמתי לב לזה שהתחזקתי שם
ותוך כדי שמרתי על תזונה בריאה
עשיתי חצי מה25 ימים כי לא היה לי כוח להמשיך ועבד ברמות
עשיתי את של ה30 יום ואני לא ראיתי אצלי שיפור ממש משמעותי
עדיתי אחר כל אימון אחר לא של קלואי וראיתי שיפור
מצטרפת לשאלה!!
אנונימית
אני עשיתי אימון בטן של קלואי טינג ועבד לי...לא ישבן..ישבן עשיתי של holly וממש עבד לי טוב ואני גם יותר אוהבת את התרגילים שלה מקלואי הם מאמצים רק את שריר הישבן ולא עוד שרירים נוספים