8 תשובות
או א או ד
אנונימית
קצת מא קצת מב וקצת ד
ג' ו ד'
עם כמה שזה נשמע מוזר
אני בן אדם יחסית שקט אבל אני לא מפחד להשמיע את דעותיי
תלוי מה ומתי. אני חושבת שא, ב וד.