6 תשובות
צריך שלרוב יהיה טעים
אנונימי
יש בזה היגיון באיזשהו מקום, אחרת לא היו עושים את זה.
זה לפי הטכניקה נראה לי, ואיך מתאימים טעמים שיעבדו ביחד. אחרי הכל, למה מסעדות נחשבות "טובות" או "רעות" אם לכל אחד יש טעם אחר?
הם שפים שמומחים בכל סוגי המאכלים. יש להם טעם עשיר והם יודעים להגיד אם מנה בוצעה כמו שצריך או לא
אני מאמין שהם יודעים לבשל ברמה הגבוהה ביותר גם מאכלים שהם לא כל כך אוהבים