8 תשובות
גם לי מידי פעם
לי לא
אבל זה נורמלי וליגיטימי
אבל זה נורמלי וליגיטימי
שואל השאלה:
זה סיוט באמת
זה סיוט באמת
וואי גם לי לפעמים, כזה הגב התחתון והבטן ביחד
גם לי
סיוט
סיוט
לי כואב ממש בקטנה שלא מרגישים את זה בגב התחתון וחוץ מזה כלום
אני באמת מעדיפה שיכאב לי בגב התחתון חמרות שזה סבל אני מעדיפה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
זה מזעזעע איףף
זה מזעזעע איףף
באותו הנושא: