7 תשובות
את יכולה ללכת לתזונאית אבל במידה ואין לך כסף לזה את יכולה לנסות לחשוב איך הולך הסדר יום שלך ולהכניס לתוכו אימונים נגיד תקבעי שכל יום שלישי (לדוגמא) תצאי להליכה/ריצה, בנוגע לגנאק פוד, תנסי להפחית בכמות לאט לאט ולא בבת אחת אולי זה יקל עליך.
בשניה שתראי את זה כהרגל ולא כמשהו ש"נכפה" עליך זה יעבוד יותר טוב.
בהתחלה זה יהיה קשה, אבל לאט לאט מתרגלים.
בשניה שתראי את זה כהרגל ולא כמשהו ש"נכפה" עליך זה יעבוד יותר טוב.
בהתחלה זה יהיה קשה, אבל לאט לאט מתרגלים.
קודם כל את צריכה להבין שזה תהליך שייקח זמן אבל התוצאה תהיה שווה את זה.
לגבי הגאנק פוד- אני מבינה אותך לגמרי אבל כל פעם שאת רוצה לאכול גאנק פוד תזכירי לעצמך את המטרה שלך. אל תפסיקי לאכול גאנק פוד בבום כי זה יהיה ממש קשה, תעשי לך בהתחלה שלוש ימים בשבוע שאת יכולה לאכול לא בריא וכל פעם תורידי את זה.
לגבי הספורט- אני ממש ממליצה לך להתחיל לנסות. אני אישית התאהבתי בספורט ואני באמת חושבת שגם מי שלא מת על ספורט אחרי כמה אימונים יתחיל לאהוב את זה יותר
לגבי הגאנק פוד- אני מבינה אותך לגמרי אבל כל פעם שאת רוצה לאכול גאנק פוד תזכירי לעצמך את המטרה שלך. אל תפסיקי לאכול גאנק פוד בבום כי זה יהיה ממש קשה, תעשי לך בהתחלה שלוש ימים בשבוע שאת יכולה לאכול לא בריא וכל פעם תורידי את זה.
לגבי הספורט- אני ממש ממליצה לך להתחיל לנסות. אני אישית התאהבתי בספורט ואני באמת חושבת שגם מי שלא מת על ספורט אחרי כמה אימונים יתחיל לאהוב את זה יותר
אפשר לשאול בת כמה את?
אנונימית
שואל השאלה:
עוד חודשיים 15 ^
עוד חודשיים 15 ^
אנונימית
לכי לתזונאית.
אני יכולה להביא לך טיפ כשאני כבר אכלתי ארוחה מלאה רגילה ובא לי עוד לאכול גאנק אני פשוט לועסת קרח או שותה הרבה מים
אני יכולה להביא לך טיפ כשאני כבר אכלתי ארוחה מלאה רגילה ובא לי עוד לאכול גאנק אני פשוט לועסת קרח או שותה הרבה מים
לרדת במשקל זה תהליך, לא דיאטה.
זה תהליך שלוקח זמן ושינוי באורח חיים והבנת הגוף וצורך התזונה והספורט ואיך זה משפיע על חיינו.
1.קודם כל את צריכה להיכנס לאורח חיים בריא.
תתחילי לאכול בריא פשוט.
בלי גאנק, בלי שוקולדים, בלי חטיפים, בלי סוכר מעובד בלי אוכל מעובד בלי שומן רווי, בלי נשנושים מלאים בסוכר ובפחמימות ריקות- תחליפי אותם בירקות.
תשלבי בתפריט הרבה ירקות, פירות, פחמימות מורכבות, חלבונים, שומנים בלתי רווים כגון אגוזים ואבוקדו שמעודדים שריפת שומן ומסלקים כולסטרול.
אף פעם לא להיות קיצונית , אין צורך לספור קלוריות , פשוט לאכול במינון, לאכול מסודר, זמנים מסודרים, לא להישאר רעבה.. ולא לתקוף את האוכל.
בשביל להפסיק להתמכר לגאנק את צריכה להבין את המרכיבים הרעים שיש שם, את מה שזה לא נותן, שזה לא שווה את זה.
כן מותר מדיי פעם לסטות, אבל תאמיני לי.. כשתיכנסי לאורח חיים בריא את כבר לא תרצי . אין על ירקות ופירות:)
2. ספורט
ספורט
ספורט הכי חשוב!!
אל תפסיקי להזיז את עצמך
אם ישלך אפשרות ללכת ברגל ולא לקחת אוטובוס- לכי על זה
אם אמא שואלת מי רוצה לזרוק את הפח- לכי על זה!!
תזוזי ותפעילי את עצמך, תרוצי , תקפצי , תרקדי , תהיי תמיד בפעולה.
3. חיטוב
כשאת מתחטבת את מורידה את אחוז השומן בגוף ומעלה את מסת השריר.
תעשי מנוי בחדר כושר, תיכנסי לחוגים בסטודיו, משקולות, אימונים, אין דבר יותר כיף מזה והתמכרות יותר גדולה מזה!!
תזכרי תמיד- גוף חטוב- גוף בריא
כשהגוף שלך יהיה בריא יהיה לך יותר קל לרדת במשקל.
כשיש לך מסת שריר גבוהה ואחוז שומן נמוך את שורפת יותר קלוריות ויותר מהר מבן אדם אחר עם אחוז שומן גבוה יותר (למרות שאתם עושים את אותם פעולות) בנוסף האוכל שתכניסי יבנה לך שרירים ולא יצטבר ברקמות שומן
4. מים
בלי שתייה מתוקה. פשוט בלי. לא שווה. מגעיל. חסר כל .
תשתי הרבה מים , הרבה
בבוקר, כשאת קמה, תשתי כמה כוסות מים , תנקי את הגוף. זה גם עוזר ליציאות טובות.
5. שינה
שעות שינה זה חשוב , תקפידי על זה
תשני מוקדם, תקומי מוקדם , תתחילי את היום בצורה טובה ומסודרת . תשני לפחות 8-9 שעות שינה. תקפידי לאכול ארוחה טובה כמה שעות לפני שלא תתפתי לאכול לפני שאת הולכת לישון.
6. מוטיבציה
תקראי מאמרים, תעקבי אחר עמודי ספורט ותזונה באינסטגרם, תביני ותלמדי על כל הדברים החיוביים שכלולים באורח חיים בריא, מה שזה עושה לגוף ולנפש, ולעתיד.
כמה מחלות זה מונע
כמה החיים נהיים יותר טובים
תקראי על זה , זה באמת מעניין :)
בהצלחה רבה !!!! לכל עזרה והתייעצות מוזמנת לפנות לפרטי גם יש לי כמה עמודי אינסטגרם בשבילך שאני ממליצה לעקוב:))
זה תהליך שלוקח זמן ושינוי באורח חיים והבנת הגוף וצורך התזונה והספורט ואיך זה משפיע על חיינו.
1.קודם כל את צריכה להיכנס לאורח חיים בריא.
תתחילי לאכול בריא פשוט.
בלי גאנק, בלי שוקולדים, בלי חטיפים, בלי סוכר מעובד בלי אוכל מעובד בלי שומן רווי, בלי נשנושים מלאים בסוכר ובפחמימות ריקות- תחליפי אותם בירקות.
תשלבי בתפריט הרבה ירקות, פירות, פחמימות מורכבות, חלבונים, שומנים בלתי רווים כגון אגוזים ואבוקדו שמעודדים שריפת שומן ומסלקים כולסטרול.
אף פעם לא להיות קיצונית , אין צורך לספור קלוריות , פשוט לאכול במינון, לאכול מסודר, זמנים מסודרים, לא להישאר רעבה.. ולא לתקוף את האוכל.
בשביל להפסיק להתמכר לגאנק את צריכה להבין את המרכיבים הרעים שיש שם, את מה שזה לא נותן, שזה לא שווה את זה.
כן מותר מדיי פעם לסטות, אבל תאמיני לי.. כשתיכנסי לאורח חיים בריא את כבר לא תרצי . אין על ירקות ופירות:)
2. ספורט
ספורט
ספורט הכי חשוב!!
אל תפסיקי להזיז את עצמך
אם ישלך אפשרות ללכת ברגל ולא לקחת אוטובוס- לכי על זה
אם אמא שואלת מי רוצה לזרוק את הפח- לכי על זה!!
תזוזי ותפעילי את עצמך, תרוצי , תקפצי , תרקדי , תהיי תמיד בפעולה.
3. חיטוב
כשאת מתחטבת את מורידה את אחוז השומן בגוף ומעלה את מסת השריר.
תעשי מנוי בחדר כושר, תיכנסי לחוגים בסטודיו, משקולות, אימונים, אין דבר יותר כיף מזה והתמכרות יותר גדולה מזה!!
תזכרי תמיד- גוף חטוב- גוף בריא
כשהגוף שלך יהיה בריא יהיה לך יותר קל לרדת במשקל.
כשיש לך מסת שריר גבוהה ואחוז שומן נמוך את שורפת יותר קלוריות ויותר מהר מבן אדם אחר עם אחוז שומן גבוה יותר (למרות שאתם עושים את אותם פעולות) בנוסף האוכל שתכניסי יבנה לך שרירים ולא יצטבר ברקמות שומן
4. מים
בלי שתייה מתוקה. פשוט בלי. לא שווה. מגעיל. חסר כל .
תשתי הרבה מים , הרבה
בבוקר, כשאת קמה, תשתי כמה כוסות מים , תנקי את הגוף. זה גם עוזר ליציאות טובות.
5. שינה
שעות שינה זה חשוב , תקפידי על זה
תשני מוקדם, תקומי מוקדם , תתחילי את היום בצורה טובה ומסודרת . תשני לפחות 8-9 שעות שינה. תקפידי לאכול ארוחה טובה כמה שעות לפני שלא תתפתי לאכול לפני שאת הולכת לישון.
6. מוטיבציה
תקראי מאמרים, תעקבי אחר עמודי ספורט ותזונה באינסטגרם, תביני ותלמדי על כל הדברים החיוביים שכלולים באורח חיים בריא, מה שזה עושה לגוף ולנפש, ולעתיד.
כמה מחלות זה מונע
כמה החיים נהיים יותר טובים
תקראי על זה , זה באמת מעניין :)
בהצלחה רבה !!!! לכל עזרה והתייעצות מוזמנת לפנות לפרטי גם יש לי כמה עמודי אינסטגרם בשבילך שאני ממליצה לעקוב:))
תלכי לתזונאית
באותו הנושא: