התחברות
הרשמה
עוד מעט אני מסיימת שירות לאומי בבית חולים במרפאות חוץ ילדים ואני רוצה לעשות משהו נחמד לצוות . מה עדיף לקנות עוגה או
לקנות מגשי פיצה?
2 בספטמבר 2020, 11:35
שירות לאומי
שירות
התנדבות
בית חולים
2 תשובות
לדעתי עוגה זה נחמד יותר
_
_Uri
שואל השאלה:
תודה !
אנונימית
באותו הנושא:
אני מתחילה לעשות שירות לאומי בבית חולים ובגלל שזה בית חולים אז
אני מסיימת שירות לאומי בבית חולים , שלחתי קורות חיים פה כי צריך עובדים במחלקה. .עשיתי קןרס מזכירות.
שירות לאומי בבית חולים
אני עושה שירות לאומי בבית חולים מגעיל שם הרגשה לא משהו לא אוהבת בתור עוזרת מזכירה
מישהי עשתה שירות לאומי בקופת חולים/בית חולים?
איזה מקומות אפשר לעשות בהם שירות לאומי, מלבד משטרה בית חולים וגן ילדים?
אני עושה שירות לאומי בבית חולים ויותר מידי אנשים מבוגרים וגם צעירים מסתלבטים איתי
התחלתי שירות לאומי בבית חולים ואני לא מרגישה טוב
אני מתחילה שירות לאומי בבית חולים.
שירות לאומי בקופת חולים או בבית חולים ולמה?
אם אני במגמת חינוך בבית ספר, עדיין יקבלו אותי להיות סייעת בבית חולים בשירות לאומי?