5 תשובות
גם לי
שנה שעברה הייתה לי מחנכת שלא סבלה אותי, מה שאגב היה הדדי אבל לא נורא חחח קיצור פשוט לומדים להסתדר עם המחנכת והמורים, לגבי להכיר חברות, את פשוט צריכה להפתח, לנסות לדבר איתן ולהתחבר אליהן והכי חשוב להיות עצמך
זה מה זה מבאס אותי לראות שכתבת את זה, מבינה מה את מרגישה ואף אחד לא אוהב להיות לבד תנסי להתגבר על הבעיות החברתיות ולנסות להתחבר לילדים שכן היו רוצים להתחבר אלייך (אני בטוחה שיש ילדים שהם חמודים בכיתה או בשכבה שלך) רק רוצה להגיד שהכל עובר ונכון עכשיו קשה ואני מבינה לגמרי אבל זה לא יהיה ככה תמיד מבטיחה לך תחשבי חיובי תמיד❤
היי אני מבין את הסיטואציה שלך אם תרצי תוכלי לדבר איתי בפרטי ואנסה לעזור :)
הייתי במצבים דומים עד שמצאתי את המקום והביהס שמתאימים לי
גם לי יש בעיות חברתיות אבל לאט לאט מתרגלים להתמודד איתן
לי הייתה מחנכת שנתיים שעזרה לי בטירוף ומסכנה מה עשו לה ופיטרו אותה והביאו לי מורה מקצועית שפוגעת בי כמחנכת אני אנסה להתרחק ממנה ולעשות מה שאני יכולה להשקיע בלימודים כי זה הדבר הכי חשוב
גם לי יש בעיות חברתיות אבל לאט לאט מתרגלים להתמודד איתן
לי הייתה מחנכת שנתיים שעזרה לי בטירוף ומסכנה מה עשו לה ופיטרו אותה והביאו לי מורה מקצועית שפוגעת בי כמחנכת אני אנסה להתרחק ממנה ולעשות מה שאני יכולה להשקיע בלימודים כי זה הדבר הכי חשוב
באותו הנושא: