4 תשובות
תתן עוד הזדמנות אולי בימים האחרים תצליח
תקשיב אל תפסול ישר ואל תוותר כלכך מהר , תנסה שוב אין לך מה להפסיד , כמעט אף אחד לא באמת נהנה לגמרי מבית ספר אבל כדי לך שלפחות חלק מהזמן יהיה לך כייף
אל תבוא בגישה כזאת, עכשיו זאת ההתחלה אז יש לך עוד צ'אנס להתחבר. תוריד את האוזניות, תחייך ותנסה לדבר עם אנשים, תנסה להראות ביטחון גם אם אין לך ואל תבוא סגור כי יחשבו שאתה סנוב שלא רוצה להתחבר ואז כל השנה תהיה לבד. בהצלחה :)
גם אני
עברתי לבית ספר חדש ולפי איך שזה נראה מהיום הראשון לא יהיה לי חברים
אנונימית