8 תשובות
מרגישה שהאישיות שלי השתפרה
חזרתי לבעיות נפשיות ולקחת כדורים
חזרתי לבעיות נפשיות ולקחת כדורים
אנונימית
רע קורונה , טוב שעברתי בית ספר
הכי טוב, השגתי עבודה בהייטק
הכי גרוע, ריאל מדריד עפו מליגת האלופות
בברכה, לחם פיט.
הכי גרוע, ריאל מדריד עפו מליגת האלופות
בברכה, לחם פיט.
הכי גרוע זה הקורונה
הכי טוב זה שהכרתי חברים וחברות חדשים השנה
הכי טוב זה שהכרתי חברים וחברות חדשים השנה
הכי רע המצב הנפשי שלי על הפנים
הכי טוב שסיימתי לימודים
הכי טוב שסיימתי לימודים
אנונימית
רע- דיכאון ושיעמום כלליים
טוב-אני וחבר שלי התקרבנו ברמות
טוב-אני וחבר שלי התקרבנו ברמות
הטוב: סוף סוף שכבתי עם חתול
הרע:סוף סוף שכבתי עם חתול
הרע:סוף סוף שכבתי עם חתול
שואל השאלה:
חומצצתיי
חומצצתיי
באותו הנושא: