יש תפקיד הדרכה (שלא דורש מיון) שאני ממש רוצה בצבא .ביקשתי שישבצו אותי אליו והצבא ענה שמשבצים על פי צרכי צבא. מה לעשות?
התאריך גיוס שלי בחודש 12. אין תפקיד אחר שאני רוצה חוץ מזה ....מה ההגיון לא לתת לי תפקיד שאני מתאימה אליו ושאני רוצה אותו?? יש לי את נתונים המתאימים אליו ( יש לי קבא 55, פרופיל 64 , דפר 80)