10 תשובות
תחרגי חד פעמי
למה עשית את זה?? אם תצטרכי לאכול תאכלי. אבל זה לא טוב בכלל
שואל השאלה:
מה זה למה עשיתי את זה.. אתה נשמע כאילו שמעת עכשיו משהו נוראי שעשיתי לעצמי.. הייתי פשוט נורא רעבה
אתמול עשיתי הליכה בלילה ולא אכלתי אחריה כי הייתי עייפה , מניחה שזה גם קצת קשור
אנונימית
תשתי הרבה
נו אז הכל בסדר.
לי למשל יש כמה ימים בחודש שאני בלי כוונה מדלגת על צהריים כי אני קמה מאוחר.
יום למחרת אני אוכלת יותר וזה ממש הגיוני, נורמאלי ואנושי.
אני עדיים רזה ובריאה לא משנה מה
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
ההוא ממקודם עם הלמה עשית את זה?! גרם לי להרגיש כאילו עשיתי משהו פשוט נורא.
ירדתי בחודשים האחרונים 15 ק''ג (זה בסדר, בד"כ בריאה לגמרי, הייתי בעודף משקל) ולאחרונה אני ממש סובלת מהתקפי רעב :/
אנונימית
זה לא בדרך בריאה לגמרי, 15 קילו בחודשיים זה המון אלה אם כן ירדת הרבה "משקל מים" אם יש לך התקפי רעב זה אומר שהגוף שלך לא מצליח להסתגל לכמות אוכל שאת אוכלת מה שאומר שאת אוכלת מאט מדי. זה למה שאלתי למה עשית את זה.
שואל השאלה:
מי אמר בחודשיים? אמרתי חודשים.. חודשים זה חצי שנה בערך , התחלתי בסביבות תחילת אפריל
אנונימית
כל הכבוד לך על הדרך הבריאה.
הכי בריא לתת לגוף מה שהוא רוצה אבל במינון.
אם באלי עוגיות אני אכין אבל אוכל בגג 3 כי אני יודעת שאני יכולה לאכול אותן גם מחר.
אין צורך יום אחרי זה לאכול פחות מבדרך כלל, אם את בגרעון קלורי בדרך כלל אז מה שאכלת היום ירד לאט לאט.
אם יורדים מהר מידי אז זה לא אפקטיבי כי המשקל עןלה ויורד בלי הפסקה.
בחצי שנה לדעתי זה סבבה זה יוצא 2.5 קילו בחודש שזה סבבה לדעתי זה לא עכשיו שירדת קילו בשבוע זה לדעתי ירידה שהיא באמצע ושהיא סבבה לגמרי.
כל הכבוד על הדרך הבריאה, תמשיכי ככה ותמיד תזכרי שבירידה במשקל הדבר היחיד שמשנה זה הגרון הקלורי (הכמות של האוכל).
אז את גם יכולה להכניס לתפריט דברים פחות בריאים שאת אוהבת אחרי שתכננת 3 ארוחות בריאות.
אני לא סופרת קלוריות אבל אין סיבה להרגיש רע עם לאכול שוקולד וחטיף שאת אוהבת, את יכולה להכניס דברים שאת אוהבת לתפריט.
אבל שזה לא יחליף לך ארוחות, ארוחות בריאות הן פשוט בריאות לנו ועוזרות לנו להרגיש טוב פיזית.
ארוחות לא בריאות עלולות לגרום לנו להרגיש עייפות אבל הן בריאות לנפש ולכן צריך לצרוך כל דבר בכמות.
מקווה שעזרתי❤