9 תשובות
לא
לא, כי תמיד בחיסונים חדשים יש סיכויים לפשלות אז הייתי מעדיפה לא להיות השפן ניסיונות
לא. אני לא רוצה חיסון רעיל של ביל גייטס. ראו קישור מצורף.
אנונימי
כן חשוב לי להתחסן אבל זה לא משהו שהייתי רצה אליו , שמחתי לעזור
לא, ממש לא.
כמו שכתבו מעליי^^ , זה חיסון רעיל ... תקראו קצת על ביל גייטס.
כמו שכתבו מעליי^^ , זה חיסון רעיל ... תקראו קצת על ביל גייטס.
לא, אני מעדיפה שקודם אנשים שבאמת צריכים את זה יתחסנו
כן אני רק רוצה חופש מקורונה.
קודם כל יתנו רק לאנשים בקבוצת סיכון, רופאים ואנשים בתפקידים ממשלתיים
ורק אז יפתחו את זה לכולם
וכשיפתחו לכולם אז ברור שכן
ורק אז יפתחו את זה לכולם
וכשיפתחו לכולם אז ברור שכן