התחברות הרשמה

איזה סטייל יותר יפה לדעתכם לבת?

Grunge- כל ה"אימו" של שנות ה90 בסטייל של נירוונה, חולצות אוברסייז וכל זה.
חמוד כזה- חולצות בטן, שורטים, ג'ינסים, סניקרס בעיקרון כמו הבנות האמריקאיות שנראות ממש חמוד.
גאנגסטרי- מותגים, ספורט אלגנט, טרנינגים עם סניקרס, שרשראות, שעונים, כובעים.
סקייטבורד- שורטים, סקיני, חולצות אוברסייז, חולצות בטן, ואנס, אולסטאר, כובעים.
29 באוגוסט 2020, 19:05
סטיילאופנהלבושסטיילינגחוות דעת    
6 תשובות
גאנסטרי
ב
בעל"ט
1
~
~bitch girl~
או 3
~
~bitch girl~
2
ש
שליט האש צוקו
שניהם ממש יפים בעיניי. כל אחת ומה שהיא אוהבת(:
p
pippa
גראנג וגאנגסטרי
Y
Yoongars
באותו הנושא:
מה דעתכם על סטייל כזה? (הסטייל שלי)
בנות איזה סוג סטייל אתן יותר?
איזה חנות (זולה) לדעתכם יש בה את הכי סטייל שכולן חורשות על החנות ?
איזה סטייל לדעתכם יותר יפה, egirl או vsco girl?
איזה סטייל של עיר יותר יפה לדעתכם (פירוט בהמשך)
למי יש סטייל יותר יפה לדעתכם,לבילי או לאריאנה??
איך הסטייל לדעתכם?
איזה מחשב יותר שווה וחזק יותר לדעתכם?
מה לדעתכם הסטייל הכי יפה (אתם יכולים לשים תמונה של איזה לוק)? ואיך לשפר את הסטייל שלי?
איך לדעתכם הסטייל?
איזה קפוצון לקנות אני יותר סטייל של סקייטר זרוק אבל אל תביאו לי TRASHER או צמפיון