15 תשובות
תלוי עד כמה, אבל זה נושא רגיש וכואב, אז צריך להתחשב
אני בת
יש בנים שמתנהגים כמו תינוקות ומרגישים מבוכה כשבנות מדברות על זה-
אני אישית הייתי אומרת לחבר שלי על זה אם הייתי רוצה
יש בנים שמתנהגים כמו תינוקות ומרגישים מבוכה כשבנות מדברות על זה-
אני אישית הייתי אומרת לחבר שלי על זה אם הייתי רוצה
שואל השאלה:
כןן תתחשבו אם בנות מדברות איתכם על זה
כןן תתחשבו אם בנות מדברות איתכם על זה
אנונימית
אם זה עושה לה טוב לשתף אותי אז שתשתף כמה שהיא רוצה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי ינסיך
אנונימי ינסיך
אנונימית
דיי כואבת לי הבטן :(
שואל השאלה:
:(
:(
אנונימית
על מה יש לחפור ? על קצת דימום ?
סה"כ מחזור.. מה עשיתן מזה....
סה"כ מחזור.. מה עשיתן מזה....
^מצד אחד רשום לך בת 17, מצד שני אני לא חושבת שבחורה תרשום את זה.
את בחור או בחורה?
את בחור או בחורה?
^זה משנה לך ?
^כן. בא לי לדעת אם את/ה חווה את הכאב שחלק מאיתנו חוות
אנחנו מעדיפים לא להגדיר את עצמנו.
לא רוצים לענות על השאלה הזאת, זה מזלזל בנו ובדרך שלנו.
לא רוצים לענות על השאלה הזאת, זה מזלזל בנו ובדרך שלנו.
וואטבר
שואל השאלה:
julio macias
את.ה מקבל.ת מחזור?
julio macias
את.ה מקבל.ת מחזור?
אנונימית
כן
באותו הנושא: