15 תשובות
תלוי עד כמה, אבל זה נושא רגיש וכואב, אז צריך להתחשב
Zaz
אני בת
יש בנים שמתנהגים כמו תינוקות ומרגישים מבוכה כשבנות מדברות על זה-
אני אישית הייתי אומרת לחבר שלי על זה אם הייתי רוצה
שואל השאלה:
כןן תתחשבו אם בנות מדברות איתכם על זה
אנונימית
אם זה עושה לה טוב לשתף אותי אז שתשתף כמה שהיא רוצה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי ינסיך
אנונימית
דיי כואבת לי הבטן :(
שואל השאלה:
:(
אנונימית
על מה יש לחפור ? על קצת דימום ?
סה"כ מחזור.. מה עשיתן מזה....
^מצד אחד רשום לך בת 17, מצד שני אני לא חושבת שבחורה תרשום את זה.
את בחור או בחורה?
^זה משנה לך ?
^כן. בא לי לדעת אם את/ה חווה את הכאב שחלק מאיתנו חוות
אנחנו מעדיפים לא להגדיר את עצמנו.
לא רוצים לענות על השאלה הזאת, זה מזלזל בנו ובדרך שלנו.
וואטבר
שואל השאלה:
julio macias
את.ה מקבל.ת מחזור?
אנונימית
כן