5 תשובות
מודה אני כל בוקר שהחזרת בי את רת נשמתי , לך חיי לך תודתי
הכל טוב המצב מצויין והלוואי שיישאר כך אך שכל החולים יחלימו
אני פעם בסדר פעם לא , אתמול לא היה הכי משהו וגם היום בבוקר ..
אני שונאת את התקופה הזאת
אני לא שלמה עם עצמי, מקנאה בכולן ועצובה רוב היום
אני לא שלמה עם עצמי, מקנאה בכולן ועצובה רוב היום
אנונימית
אני שונאת את החיים שלי ורוצה כבר לסיים את הבית ספר המגעיל שאני בו כדי לא לראות אנשים שאני לא סובלת כל יום ולחיות חיים חדשים
אנונימית
באותו הנושא: