9 תשובות
סטפני??
תעשי מה שאני עושה תסתובבי איתן ותיהי צבועה
אני 1.65 וחברה בין הכי טובות שלי 1.54
מה זה אכפת לך? אל תשפטי בן אדם בגלל הגובה שלו!
אין לך ממה להיות מובכת, רק העובדה שככה את חושבת מביכה
נ.ב- מזל טוב
מה זה אכפת לך? אל תשפטי בן אדם בגלל הגובה שלו!
אין לך ממה להיות מובכת, רק העובדה שככה את חושבת מביכה
נ.ב- מזל טוב
אני מכירה את התחושה, "החברות" שאני מסתובבת איתן עכשיו הן ממש לא חברות טובות שלי הן צבועות והן ריכלו עליי אינספור פעמים ופגעו בי מלא אבל אין מה לעשות בכל מקרה אי אפשר להישאר לבד... עוד תמצאי חברה שיהיה לך טוב איתה... בקשר לגובה - להפך תנסי להתחבר עם עוד בנות מהשכבה שלך אמנם תיהי יותר גבוהה מהן אבל כל עוד נחמד לך איתן אז אל תתייחסי לכלום
שואל השאלה:
-סוקה הגבר
חחח מה סטפני
-סוקה הגבר
חחח מה סטפני
אנונימית
נ.ב מזל טוב ! :)
מזל טוב.
תחליפי חברות,חוץ מזה מה זה משנה הגובה? העיקר האופי! גם חברות שלי נמוכות זה לא מביך..הכל טוב!
תחליפי חברות,חוץ מזה מה זה משנה הגובה? העיקר האופי! גם חברות שלי נמוכות זה לא מביך..הכל טוב!
עדיף להיות לבד מאשר בסביבה עם חברות רעילות זה רק יגרום לך לרע וידרדר יותר מעכשיו (אומרת מניסיון ,לא סתם) אל תמשכי את זה, תגידי להן עכשיו מה את חושבת בלי לפחד ,זה לטובתך .
ואז מה לגבי הגובה? החברה הכי טובה שלי היא 1.76 ואני 1.50 .
ואז מה לגבי הגובה? החברה הכי טובה שלי היא 1.76 ואני 1.50 .
מזלט תעברי כיתה או משהו
באותו הנושא: