7 תשובות
יכול להיות כמה החברות הכי טובות זה בסדר ואפילו רצוי אין לך ממה להעלב
חברות זה דבר צבוע בסופו של דבר עד התיכון או הצבא הבית ספר זה כמו הישרדות לשרוד דרך חברות הם מנסות להראות שהם יותר ביחד זה קורה זה מבאס אבל היא לא תישאר חברה שלך לנצח אל תשימי לב את לא זה החלטה שלה כנראה את לא מספיק חשובה לה
C&m
כמה זמן אתן חברות?
שואל השאלה:
מספיק זמן. כמעט מהגן אבל גם של ה"בסטי שלה" ככה
אנונימית
אני לא חושבת שהיא אמורה להשוות ביניכן בכלל.. ולך לא אמור להיות חשוב כלכך להיות מעל מישהי
יכול להיות שיש כמה, זה בסדר, גם לי יש
דווקא נראה שהיא צבועה כלפיה