התחברות
הרשמה
אוקיי אז הכרתי ידיד חדש ומאוד התחברנו ונראה לי שהוא רוצה שיקרה משהו מעבר וגם אני חושבת שאני רוצה אבל אני לא יודעת כי
מצד אחד הוא ממש ממש חמוד ורומנטי ונחמד ובאמת מקסים אבל הוא ממש מטומטם ושווייצרי וגם יש לו טעם נוראי במוזיקה שזה דבר שמאוד מוריד לי מה לעשות?
28 באוגוסט 2020, 23:21
התאהבות
אהבה
תשובה אחת
שואל השאלה:
למה אתם רק מתעקבים על העניין של המוזיקה?
אנונימית
באותו הנושא:
הכרתי מישהו לפני שבוע בערך פה בסטיפס, מהר מאוד התחברנו ורצינו לקחת את זה צעד אחד קדימה.
הכרתי ילד חמוד מהבית ספר שכבה מעליי, ואנחנו התחברנו יש המשך
בת 19 הכרתי היום מישו בן25, מאוד התחברנו ויש לנו המון נושאי שיחה לדבר עליהם, אני מתלבטת אם לתת צאנס או לחתוך בגלל הגיל
יש לי ידיד, שבזמן האחרון עוד יותר התחברנו
אוקיי אז הכרתי מישהו באינטרנט אבל אני לא יודעת מה האלה...
הכרתי מישהו מהסטיפס אוקיי ו
הכרתי ילדה מאוד חמודה ומאוד יפה, ואני מחבב אותה ויצאנו ל2 דייטים
הייתי בדייט והבן אדם היה ממש נחמד ומדהים מאוד התחברנו
אני כבר בוגרת בת 19 והלכתי לעיר מסויימת בשביל להפגש עם גבר שהכרתי ואנחנו ממש התחברנו ועוברים לקשר רציני.. ומה שמעצבן
אוקיי תקשיבו הכרתי מישהו באומיגל והתחלנו כזה לדבר אני בת 14 והוא 16.5
יש מישהו ביישן מאוד שהכרתי הוא מאוד בישן ואני מפחדת שאפגש איתו השיחה לא תזרום