10 תשובות
הייתי מוותרת על זה
אנונימית
לוותר
המרחק הוא הבעיה לדעתי
מאוד קנאי זה נורה אדומה הייתי חוסמת
אנונימית
3 שעות אחותי
זה הגזמה
איך ומתי תיפגשו
שעה? סבבה זורם
שעתיים? גבולי
שלוש שעות?? אין מצבב
מבחינתי קנאי מאוד=אובססיבי
שיטפל בעצמו ורק אז שידבר איתך
אנונימית
אני חושב שזה תלוי מאוד.
שמעי הוא גם קנאי רצח לפי מה שאת מתארת ויש לך הרבה ידידים מה שכבר מהווה מכשול,
שנית המרחק ביניכם הוא גדול מידי ולא חושבת שתוכלו להיפגש הרבה.
בכל מקרה עשי כרצונך אני הייתי מוותרת.
בהצלחה
חד משמעית לוותר. המרחק בעייתי והקטע עם הידידים גם. את לא צריכה לוותר על קשר עם ידידים שלך בשבילו, מציע לך להגיד לו שלום יפה ולמצוא מישהו שיקבל אותך כמו שאת וגם את הקשר שלך עם ידידים שלך. ושהוא ימצא לו מישהי שתקבל את הקינאה שלו
אנונימי
אני חושבת שהייתי מוותרת;/