16 תשובות
50-70
אנונימית
שואל השאלה:
מה 70??
70 זה עודף משקל אפילו די גדול
אנונימית
56 כזה57 ומטה כמובן
שואל השאלה:
בטח שכן
משקל תקין זה בין 40-60 אז איך רזה זה 70?
70 זה מלאה-שמנה סורי
אנונימית
שואל השאלה:
מהה באמת שאתם מגזימים זה כולה לבת 13 זה נחשב ילדה-נערה כזה
אולי לאישה מבוגרת מה שכתבתם תקף
אני שוקלת 44 ומרגישה לא רזה מספיק
אנונימית
אני 1.64
ומשקל 44

ואני רזה ונותנים לי מלא הערות של תשמיני דחוף

אני רזה וזהו , גם את

מי שכתבה למעלה זה בנוגע למשקל תקין לגיל מסויים לא קשור לרזה בכלל
שואל השאלה:
תלוי בת כמה את?
אנונימית
20
אבל זה לא קשור
אני נראת 15 גג
שואל השאלה:
מה 20 חח אני בוכה
אחותי בת 7 היא רזה והיא שוקלת 25

עריכה: אהה לא שמתי לב שענית למה ששאלתי מקודם וחשבתי שסתם ענו לי שצריך לשקול 20 כדי להיחשב רזה
אנונימית
בגיל 12 הייתי 1.45 שקלתי 25
שמעי
את רזה

וזהו
אין כאילו מה עוד להגיד
שואל השאלה:
זה לא קשור לנראות שלך
זה קשור לזה שאת כבר אישה ולא נערה אפילו שאת רק בת 20 אז עדיין סיימת להתפתח וזה לא אותו דבר את באמת ממש רזה
אנונימית
נו גם את רזה.
פשוט שתגדלי את תשקלי יותר ותגבהיי ככל הנראה עוד כמה סמ
שואל השאלה:
יכול להיות אבל כרגע אני לא יודעת מה יהיה בעתיד אני מתייחסת למה שאני עכשיו
אנונימית
את יכולה לשאול שוב שאלה
"בת 13 משקל 44 גובה 162 אני רזה?." הם יגיבו לך שכן

ומצרפת לך לאיך הגוף שלי נראה לדוגמא