14 תשובות
נשבעת שכן עדיף להיות לסבית
לא כולם אוהבים לפגוע.
אבל ללא ספק, בנים רבים פוגעים על ימין ועל שמאל.
שואל השאלה:
גם בנות זה אותו חרא, נמאס לי מאנשים אני נשבעת
אנונימית
כן זה מה שאני עושה באחר הצוהריים בדרך כלל
ואני פגשתי כל כך הרבה בנות שפגעו בי. יש אנשים שגורמים לך לראות את העולם אחרת. אני באמת מאחל לך לפגוש את האדם הזה.
יש בנים שכאלה אין מה לעשות
בפעם שתהיי במערכת יחסיים אז תהיי אם הבן אדם הנכון
זה חלק מהחיים, זה מה שמחשל אותנו
לא כל הבנים ככה אבל מה שתגידי
שואל השאלה:
זה פשוט הזוי שאני נופלת על אנשים כאלה, ככ הרבה בנים וכולם פשוט ריסקו אותי.
אנונימית
תינקמי בהם
אז תעברי לבנות
זה כי יש לך חרא של מזל ואת נופלת על בנים כאלה, באמת שלא כולנו ככה
אע תוב סליחה אני אשב בפינה עכשיו
מבינה אותך לגמרי,
אבל אל תשברי.
יש המון, אבל המון גברים ועד שלא בדקת את כולם את לא יכולה להגיד שכל הבנים כאלה.
גם אם כולם כאלה ויש אחד שלא, אין לך שום זכות להכליל אותו בתוך זה.
את לא מצאת את הגבר הנכון,
ולכן את לא יכולה להגיד את זה.
הכל יהיה בסדר.