13 תשובות
קורה גם אני פוגעת לפעמים
אנונימית
לדעתי את צריכה באמת לשחרר
כי אם הוא פוגע בך ומוריד אותך
את לא צריכה להיות בסביבה של מישהו כזה שמוריד אותך במקום לעשות את ההפך
בסופו של דבר צריך להיות לך טוב איתו
לא רע איתו
עם כל האהבה אליו את צריכה לשחרר
שואל השאלה:
אין לי בעיה להפגע לפעמים אנונימית, אבל זה התנהגות של אדם ששם עלייך קצוץ ולא פוגע בך בטעות
אני מצד אחד אוהבת, מצד שני ירודה כל הזמן, אני בחלק גדול של הקשר נפגעת
אנונימית
נכון
ואת לא צריכה להיות בקשר כזה שרק נפגעת..
זה לא עושה טוב בעיקר לך
אז את צריכה לשחרר, באמת.
אני יודעת עד כמה זה קשה, תאמיני לי.
אבל את לא צריכה להשאר במקום שלא טוב לך בו.
אז עם כל הצער שבדבר - תנסי להמשיך הלאה, יקירה.
שואל השאלה:
תודה לכם❤
אנונימית
בכיף, ואני פה לדבר אם את צריכה :)
נוכל להתמודד ביחד
תשמעי הכל תלוי בך אני נגיד אוהבת את זה אני בחורה של משחקים
אם זה מאוד פוגע בך כנראה לא מתאים
אנונימית
שואל השאלה:
לא בתוך זוגיות ואני לא אוהבת משחקים אף פעם
אנונימית
מנסים להעלים רגשות אדם שפוגע עכשיו תמיד יפגע
למה שאני אוהב מישהו שמתייחס אליי כמו לזבל?
הערך העצמי הנמוך של כל כל הרבה בנות היום פשוט דופק להן את החיים- זאת הדרך הבטוחה למשוך לעצמך fuck boys ושאר אנשים רעים.

תתחילי לאהוב אנשים שמתייחסים אלייך בכבוד, בהערכה, בנדיבות והאכפתיות. תנתקי קשר ותפסיקי לדבר עם אנשים שמתייחסים אלייך בזלזול, בהתעלמות, ברוע, ובאנוכיות. לא כזה מסובך.
וואו, אני נמצאת במצב הזה בדיוק.
אם לא טוב לך - את צריכה לשחרר.
למרות שזה מאוד קשה, אין לך ברירה.
זה מה שאני מנסה לעשות כרגע.
התיאור כללי רצח

מהה שהייתי עושה בכל מקרה זה להזרים אותו/ה (אני בי) למיטה לזיון אחרון ואז מסנן אותו/ה
אנונימי