6 תשובות
תקשרי אליו
אולי הלך לו הטלפון
תתקשרי לאח שלו או משהו
כנראה קרה משהו לטלפון שלו,לא משהו גרוע יותר
מה הדאגה? מה יכל לקרות?
שואל השאלה:
התקשרתי הפלאפון כבוי
אנונימית
יכול להיות שיש בעיה בפלאפון שלו.. תנסי ליצור קשר בדרכים אחרות, אפילו להתקשר לבית (את יכולה ב144 להשיג את המספר)