6 תשובות
תקשרי אליו
אולי הלך לו הטלפון
תתקשרי לאח שלו או משהו
תתקשרי לאח שלו או משהו
כנראה קרה משהו לטלפון שלו,לא משהו גרוע יותר
מה הדאגה? מה יכל לקרות?
שואל השאלה:
התקשרתי הפלאפון כבוי
התקשרתי הפלאפון כבוי
אנונימית
יכול להיות שיש בעיה בפלאפון שלו.. תנסי ליצור קשר בדרכים אחרות, אפילו להתקשר לבית (את יכולה ב144 להשיג את המספר)
באותו הנושא: