4 תשובות
את חולה?
לא ישנתי בלילה,
^^
חולה זה לא טוב בתקופה כזו.
תגידי שקבעת עם מורה פרטי או שאת לא יכולה בסוף, הכי פשוט.
שאת לא מרוכזת או שאת שכחת שאת הולכת לאנשהו
חולה זה לא טוב בתקופה כזו.
תגידי שקבעת עם מורה פרטי או שאת לא יכולה בסוף, הכי פשוט.
שאת לא מרוכזת או שאת שכחת שאת הולכת לאנשהו
לשאלתך עדיף לך לעשות את השיעור כי זה לא מזיק אבל אם ממש לא בא לך פשוט תגידי שאת לא מרגישה טוב
אנונימי
באותו הנושא: