7 תשובות
שנתיים שלוש
עוד שבוע נראלי
אנונימי
גם אני מהמרת על שנתיים
היא לא נעלמה בכלל היא מתפשטת ומתפשטת
מתי שנפסיק לעשות בדיקות.
או שנגיע לחיסון העדר אחרי שכולם ידבקו.
חצי שנה עד שנה.