5 תשובות
לדעתי כן..
לא, כי אף אחד לא שומר על הכללים.
מקסימום יהיו אנשים בודדים
מקסימום יהיו אנשים בודדים
לא
לדעתי היא כבר נעלמה עובדה שאני הולך תמיד בלי מסיכה ולא קרה לי כלום עד עכשיו
אנונימי
לדעתי היא לא תעלם לגמרי אבל כאילו, כנראה שימצאו חיסון עד אז או משהו בסגנון, ומי שיידבק או נדבק פשוט ילך להתחסן כמו בכל מחלה אחרת, וברגע שמישהו אחד מחוסן הןא לא צריך שוב לפחות לשנים הבאות, ואז בקושי תהיה הדבקה
עוד שנה היא תהיה פשוט כמו כל מחלה אחרת שהולכים ומתחסנים נגדה אם נדבקת
עוד שנה היא תהיה פשוט כמו כל מחלה אחרת שהולכים ומתחסנים נגדה אם נדבקת
באותו הנושא: