9 תשובות
מדהים מושך וואו
הטייץ פחות הטעם שלי אבל בכללי זה יפה, אהבתי
אהבתי, יש לי דברים בסגנון בארון. אבל אני מעורבבת בסטיילים
מהמםם
מושלם
ואוו זה הסטייל שלי
ממש יפה
פחות הטעם שלי אבל שכל אחד ילבש מה שעושה לו טוב
פחות מתחברת.. עמוס לי מדי
באותו הנושא: