5 תשובות
הגוף שלנו לא סימטרי
אתה מאונן ביד שמאל ?
אנונימי
גוף האדם לא סימטרי ואם אתה שמאלי זה מאוד הגיוני
שואל השאלה:
אני מאונן עם ימין אבל שמאלי
אנונימי
אז אתה עושה יותר פעולות ביד שמאל בגלל זה
אנונימי