התחברות
הרשמה
הגיוני שביד אחת אני יותר רגישה?
אמא שלי מורידה לי שיערות וביד שמאל אני כמעט לא מרגישה כלום אבל ביד ימין כואב לי ממש. זה הגיוני?
28 ביולי 2018, 21:48
רגישות
2 תשובות
כן
_
_candy_girl
הגיוני לגמרי גמאני ככה
מ
מה זה משנה מי
באותו הנושא:
זה הגיוני שמישהו מרגיש יותר בנוח בחושך ?
הגיוני שאני לא מרגיש טוב כשאני בבצפר וכשאני בבית אני מרגיש טוב?
עשיתי אתמול לק ורוד ועכשיו ראיתי שביד השנייה הוא יותר צהוב! ממה זה? אולי זה מאוכל?
זה הגיוני כיאלו שאני הרבה יותר יפה מבר רפאלי אבל היא יותר מפורסמת ממני?
יכול לקרות דבר כזה שביד אחת יש שריר וביד השנייה אין?
זה הגיוני שבלילה אני מרגישה הרבה יותר שמנה (במראה) מבבוקר?
זה הגיוני שכשאני במחזור אז אני מרגישה יותר שמנה?
הגיוני שאכלתי יותר מדי אתמול ועכשיו אני מרגיש כאילו אני עומד להקיא?
הגיוני שבגלל שהתחלתי להתאמן הרבה יותר חזק בחדר כושר אשכרה עליתי מידה בבגד? זה מרגיש לי שכל הבגדים שלי קטנים עלי
בזמן האחרון אני מרגיש שאני קולט שפות יותר מהר (אני לומד גרמנית ומשפר את האנגלית) זה הגיוני?
איך זה הגיוני שיש למישהי היקף יותר קטן ממני בחזה והיא מידה יותר גדולה ממני?