8 תשובות
לא אני
כן אני
אני לא סובלת לישון על כרית היא פשוט לידי ואני יושנת איתה כפיות
יש הרבה שעושים את זה חחח
אני , זה מרגיע אותי
אני עושה את זה
אני מחבקת כרית ויש לי גם עוד איזה שמונה כריות סביבי(אני לא מגזימה)
רגע אנשים לא עושים את זה?
ברור מי אלה האנשים המוזרים שישנים עם הגב על הכרית ...
חחח
אני גם עושה את זה לפעמים