התחברות
הרשמה
ישנתי מחובק עם הכרית שלי
ונראה לי אמא שלי ראתה אותי ככה כשאני יושן.
אתם חושבים שהיא חושבת שאני משוגע?
27 ביוני 2019, 09:57
שינה
כריות
לילה
שעות שינה
4 תשובות
ממש לא
L
Lioz
לא גם אני ישנה ככה ואני דיי בטוחה שרוב האנשים ישנים ככה
א
אני בהריון מאמיר חצרוני
לא. המון אנשים ישנים ככה
מ
מרדי פרקורי
לא
ח
חמודים של אבא
באותו הנושא:
זה רק אני או לישון עם מחובק עם כרית זה לא ילדותי וכיפי
בטעות ישנתי היום עם הטלפון דלוק מתחת לכרית יכול לקרות לי משהו מסוכן?
ישנתי בשעה 2 בלילה וקמתי עכשיו =-O. כמה שעות ישנתי?
אני מרגישה כמו מסוממת.ישנתי כל הלילה עם הבן זוג שלי מחובקת אבל חיבוק מאוד צמוד בלי כלום
דיברתי עם ידידה שאני מחבב היא שלחה לי תמונה של הכרית שלה שאלתי אותה את דמיינת מישהו איי פעם במקום הכרית המשך..
לא ישנתי כל הלילה כי יש לי כאב ממש חד בכרית של האגודל ברגל...
ישנתי ב11 בלילה וקמתי ב12 כמה שעות ישנתי?
ישנתי עם פלאפון עם אינטרנט כבוי מתחת לכרית וכואבת לי האוזן. יש קשר?
עם ישנתי 2:15 קמתי בה 9:30 כמה שעות שינה ישנתי?
למה אסור לישון עם תהילים מתחת לכרית? כל החיים שלי מגיל קטן ישנתי ככה 0_0
ישנתי ב9 קמתי בחמש. כמה שעות ישנתי?