13 תשובות
אני הייתי מחסלת במקום אבל זאת רק אני
בישראל היו מעמידים למשפט וגם היו נותנים לו עבודות שירות בבית חולים עם התנאים שיש כאן
מעמידים למשפט...
אני לא בעדו בכלל...
אבל מעניין אותי איך המוח ההפוך שלו עבד...
אני לא בעדו בכלל...
אבל מעניין אותי איך המוח ההפוך שלו עבד...
מחסלים במקום
תלוי אם הוא סתם היה חי את חייו כמו אייכמן כנראה שהיו חוטפים אותו ומעמידים למשפט
זה לא שגילו שאייכמן חי, ידעו את זה
שואל השאלה:
לא ידעו בדיוק
היו שמועות עד שביררו את זה באופן חד משמעי
לא ידעו בדיוק
היו שמועות עד שביררו את זה באופן חד משמעי
אני הייתי שורפת אותו במקום דוקרת אותו 10 פעמים מוציאה לו את העיינים והעצבאות ועוד דברים ... בשביל התענוג.. אבל הוא התאבד ואז זה היה סיפור אחר עם הגופה שלו שהוא נעלם
לא, ידעו שהוא שרד, לא ידעו איפה הוא מהסיבה הפשוטה שהוא שינה כמעט את כל גופו, אבל בנוגע להיותו בחיים לא היה ספק
מתי גילו שאייכמן חי לא הרגו אותו אנחנו?
מעמידים אותו למשפט ואז קובעים לו מוות
את היטלר הייתי מעמיד למשפט, את אייכמן הייתי מחביא (:
איכס מגעיל אותי השם שלו אני אפילו לא יכולה לכתוב אותו
באותו הנושא: