2 תשובות
את סוג של צודקת אבל מצד שני גם לא, זה שיש קורונה לא אומר שאת לא יכולה לצאת ואת לא יכולה לעשות כלום, דווקא ההפך יהיה לך והיה לך פחות למידה בבית ספר ויותר אונליין וסהכ יש לך יותר זמן
זמן תמיד יש פשוט תנצלי אותו אם תנצלי לא תחשבי שהוא יתבזבז לך
אנונימית
זו רק תקופה וכמו כל תקופה בחיים היא תעבור אנחנו בשלב מאוד מתקדם למצוא חיסון לקורונה