6 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה לציין משהו
כשאני אומרת לנצל את שנות הנעורים זה לא בהכרח חייב להתבטא במסיבות ודברים כאלה, ממש לא!
הכוונה היא האם אתם מרגישים שאתם מגשימים את עצמכם, שאתם מנצלים לטובה את הכוח שלכם כבני נוער, מנסים דברים חדשים, מכירים אנשים חדשים, מקומות חדשים, מתנדבים, ובקיצור עושים ככה שמתי שתגיעו לגיל מבוגר תוכלו להגיד לעצמכם, אני עשיתי הכול, כל מה שאני יכול\ה וכל מה שאני מסוגל\ת, כי צריך לנצל כל שנייה שיש לנו בחיים האלה, ולא לבזבז אף רגע, במיוחד בתקופה כזאת יפה שתמיד כולם אומרים שהתקופה של הנעורים היא התקופה הכי יפה בחיים, אנחנו מעצבים את עצמנו ואת האנשים שאנחנו נהיה בעתיד.
אנונימית
^^^ שואל השאלה
אז כן , אני חושבת שאני מנצלת את הזמן הזה כמו שצריך
המון יגידו לי שאני לא מנצלת את השנים כמו שצריך בגלל שאני לא הולכת למסיבות וכאלו אבל אני חושבת שאני כן , אני עושה רק מה שאני אוהבת וטוב לי ואני מאמינה שאני מנצלת את השנים האלו כמו שצריך
מקווה שכן, אפשר להגיד שלא כל כך אני פחות מתפרעת ועושה דברים קיצוניים אבל גם ככה יש את הקורונה שזה קצת מבאס והורס
באתי להגיב "משתדלת" ונזכרתי שאני עוד מעט בת 19. חחח פאק.