5 תשובות
להשלים עם העובדה שהוא עם מישהי שהוא אוהב והיא אותו.. אין מה לעשות חוץ מלהמשיך הלאה, להאמין שמחכה לך מישהו טוב יותר ולעשות דברים שאת אוהבת שיעסיקו אותך ואת מחשבותייך
אם זה לא זה אז זה לא זה...
זה קרה למלא אחותי באמת שמיליון בנות חוו את זה אני לא אחת מהם אבל אני יכולה להגיד לך דוגרי ששחרי באמת שזה לא שווה אין ככ מה לעשות...אני יודעת שזה קשה לשחרר מבן אדם שאת אוהבת ולשכוח ממנו אבל תזכרי שיש לו חברה וגם תזכרי שזה לא אשמתך שאת התאהבת בו את לא שולטת ברגשות שלך אז חברה שלך יכולה לכעוס אני מבינה אותה בכל זאת זה חבר שלה אבל בתכלס שוב...זה לא אשמתך שהתאהבת במישהו
אנונימית
או קשוח- לא לא רעיון טוב להמשיך לנסות ולחשוב עליו יש לו חברה זה לא במקום סתם יוצר אי נעימות:\
796
שואל השאלה:
הוא נפרד ממנה אחרי שנתיים
שואל השאלה:
שכחתי לכתוב את זה