התחברות
הרשמה
משהי אמרה שהיא תחזור אליי (המשך בתיאור)
הכוונה ללענות לי.
אני די בטוח שהיא שכחה, ואני רוצה שהיא תענה לי.
מה לכתוב כדי לא לצאת גס רוח?
(הכוונה לא לכתוב לה: ?, למה את לא עונה? וכאלה..)
3 באפריל 2020, 18:19
4 תשובות
שואל השאלה:
אבל כבר כתבתי את זה---
q
qpqpq
שואל השאלה:
אמ
אני לא מחפש לצאת קליל.. יותר נחמד כזה כמו 'הכל בסדר? זה קצת מדאיג אותי שאתה לא עונה..'
q
qpqpq
"הלו? את שם?"
או "כדור הארץ ל(השם שלה) את חייה?"
כאילו שתצא קליל כזה לא לוחץ
..
שואל השאלה:
כתבתי בתיאור, אני מעדיף שלא
q
qpqpq