7 תשובות
הם בתנאים קשים עם אנשים שלא כל כך מתחברים אליהם באמצע אי בודד.
חודש בתנאים קשים כשאתה מוקף באנשים שרק מחפשים איך להעיף אותך ואתה לא יכול לבטוח באף אחד. פתאום בא מישהו שאתה יכול לבטוח בו במאה אחוז ולשתף אותו בכל.
בסדר ביג דיל^
אנשים סוגרים יותר זמן בצבא בפנימיה
אנשים סוגרים יותר זמן בצבא בפנימיה
תכלס
זה בשביל הטלוויזיה והרייטינג.
חודש שלם בלי תקשורת עם בני משפחה באי מבודד, אתה מדבר כאן על אנשים עם משפחות וילדים ובעלים/נשים במקום זר לחלוטין עבורם, זה מאוד מרגש לפגוש בן משפחה שלא ראית או דיברת איתו חודש שלם. למי שאמר צבא סוגרים חודש, גם אם כן מדברים ורואים בני משפחה דרך ווטסאפ ויש תקשורת רציפה, זה הרבה יותר קל.
געגוע, הייתי שבוע במחנה כזה באנגליה זה הרס לי חלק ממנו כי זה ממש קשה
באותו הנושא: