8 תשובות
חחח זה לא רע.
שואל השאלה:
לא יודעת אבל הוא קיבל על זה כמעט מיליון לייקים
אנונימית
בנים בוכים זה דבר הורס...
אם אני רואה מישהו בוכה,
זה שובר לי את הלב ובא לי להטביע אותו בחיבוק ענק.
האמת גועל
אנונימי
אני גם ככה
זה ממש חמוד לדעתי הבעיה שאבכה גם איתו ._.
מסכימה איתכן 3>
זה ממש לא רע, גם אני חושבת ככה.. אני חושבת שזה בגלל שרוב הבנים לא נוטים להראות רגש, ואז כשהם מראים זה נורא נוגע ללב ומושך