6 תשובות
באולינג
איי גמפ
קייאקים
אממ אין לי עוד חח
איי גמפ
קייאקים
אממ אין לי עוד חח
לך למגדל עזריאלי ולקפוץ -_-
סתם מה כבר אפשר לעשות בתלב אביב? סביר להניח שאת בת 14 אז לרכב על הסקוטרים את לא יכולה אממ תאמת את יכולה רק לעשות קניות או ללכת איתה למסעדה
סתם מה כבר אפשר לעשות בתלב אביב? סביר להניח שאת בת 14 אז לרכב על הסקוטרים את לא יכולה אממ תאמת את יכולה רק לעשות קניות או ללכת איתה למסעדה
שואל השאלה:
שכחתי להגיד שאנחנו בנות 16
שכחתי להגיד שאנחנו בנות 16
ללכת*
שואל השאלה:
טיולים וכאלה גם אגמים וזה אפילו לא רק מרכז
טיולים וכאלה גם אגמים וזה אפילו לא רק מרכז
להסתובב בקניון
באולינג אולי
סתם לשבת באיזה פארק
הייתי אומרת קולנוע אבל נראלי סגור בגלל הקורונה וירוס :(
באולינג אולי
סתם לשבת באיזה פארק
הייתי אומרת קולנוע אבל נראלי סגור בגלל הקורונה וירוס :(
באותו הנושא: