12 תשובות
כן ברור. קרה לי כמה פעמים
שואל השאלה:
מה היה לך?
כאבים בבית החזה גם?
מה היה לך?
כאבים בבית החזה גם?
אנונימית
מה את מרגישה בקיבה עכשיו?
שואל השאלה:
יש לי כאבים במרכז הבטן.. הביאו לי כדורי קיבה.
אבל גם יש לי כאבים קצת יותר למעלה מהקיבה (בית החזה) וגם קשה לי לנשום עמוק/ אני מרגישה שחסר לי אוויר.
אני רוצה לדעת אם יש קשר בין 2 הדברים.
יש לי כאבים במרכז הבטן.. הביאו לי כדורי קיבה.
אבל גם יש לי כאבים קצת יותר למעלה מהקיבה (בית החזה) וגם קשה לי לנשום עמוק/ אני מרגישה שחסר לי אוויר.
אני רוצה לדעת אם יש קשר בין 2 הדברים.
אנונימית
זה לגיטימי שקשה לך לנשום כשכואבת לך הקיבה, והכאבים בבית החזה, מה את מרגישה כשזה כואב? דקירה? כאב המום? תתארי
שואל השאלה:
כאב מציק כזה.. כאילו מישהו דפק לי אגרוף
כאב מציק כזה.. כאילו מישהו דפק לי אגרוף
אנונימית
גם לי היה משהו בסיגנון כשהקיבה שלי קצת כאבה, הרגשתי מין לחץ בחזה והיה לי קצת קשה לנשום וזה גרם לי להרגשה לר נעימה כזאת וזה הפריע. אל תדאגי, זה יעבור עוד כמה ימים :)
שואל השאלה:
תודהה רבהה❤
תודהה רבהה❤
אנונימית
בכיף :))
שואל השאלה:
סורי על החפירה..
יש מצב שזה קשור גם לגב?
סורי על החפירה..
יש מצב שזה קשור גם לגב?
אנונימית
כן בטח, כואב לך בגב העליון או משהו כזה? כשיש בעיה בגב העליון לפעמים זה גם מקרין כזה לחזה ובטח שזה גם משפיע על הנשימה.
שואל השאלה:
גם העליון וגם יותר למטה.
אז בעצם כל הכאב הזה זה מהקיבה?
גם העליון וגם יותר למטה.
אז בעצם כל הכאב הזה זה מהקיבה?
אנונימית
באותו הנושא: