3 תשובות
היי, בוקר טוב.
קרה לי גם מקרה כזה כשהייתי מאושפזת בבית חולים.
במשך חודש שלם ממש כאבה לי היד ברמות והרגשתי כל הזמן זרמים ביד.
הכאב היה בלתי נסבל, לא יכולה לגעת ביד, להשתמש בה וגם ממש כאב כשנגעו לי בה.
בסוך התברר שפגעו לי בעצב ביד...
אני ממליצה לך לגשת לרופא, לא חייב לאותו רופא.
תסבירי לרופא מה קרה והוא ידע איזה בדיקה את צריכה לעשות
תרגישי טוב
קרה לי גם מקרה כזה כשהייתי מאושפזת בבית חולים.
במשך חודש שלם ממש כאבה לי היד ברמות והרגשתי כל הזמן זרמים ביד.
הכאב היה בלתי נסבל, לא יכולה לגעת ביד, להשתמש בה וגם ממש כאב כשנגעו לי בה.
בסוך התברר שפגעו לי בעצב ביד...
אני ממליצה לך לגשת לרופא, לא חייב לאותו רופא.
תסבירי לרופא מה קרה והוא ידע איזה בדיקה את צריכה לעשות
תרגישי טוב
אנונימית
וואי איזה זבלים מה זה הבית חולים הנוראי הזה?0:
וזה נשמע כמו תגובה עצבית. הייתה לי מחלה בסגנון בחודשים האחרונים אז אני יכולה לנחש... אבל בכל מקרה תני לזה את הזמן שלו, יכול להיות שזה ישתפר אבל יכול להיות שכדאי לך גם שיבדקו אותך. לפי מה שאת מרגישה תחליטי מה לעשות.
וזה נשמע כמו תגובה עצבית. הייתה לי מחלה בסגנון בחודשים האחרונים אז אני יכולה לנחש... אבל בכל מקרה תני לזה את הזמן שלו, יכול להיות שזה ישתפר אבל יכול להיות שכדאי לך גם שיבדקו אותך. לפי מה שאת מרגישה תחליטי מה לעשות.
שואל השאלה:
לא בבית חולים בקופת חולים חדר אחיות האחות לא הצליחה אחד אחר כך הרופא שלי פיצץ לי וריד אחר כך רופאה אחרת שקראו לה הצליחה
לא בבית חולים בקופת חולים חדר אחיות האחות לא הצליחה אחד אחר כך הרופא שלי פיצץ לי וריד אחר כך רופאה אחרת שקראו לה הצליחה
אנונימית
באותו הנושא: