עוד שבוע בית ספר ולא הרזתי. אני רוצה להראות יותר טוב ביום הראשון. איך אפשר להרזות או להתחטב קצת כדי שתהיה לפחות בטן שטוחה( אני לא רזה ולא מלאה). אני עושה גם עכשיו שבוע בלי סוכר כדי להפחית את הפצעים על הפנים וגם אני שותה הרבה מים( גם בלי קשר להכל אני שותה הרבה מים לא יכולה בלי מים) אז פלייז תנו עצה כיתה ט רוצה להראות טוב