9 תשובות
האמת שכן
כי לא ירדת שומן אולי קצת,הורדת נוזלים וזה רק ההתחלה את תראי ירידה יותר איטית בהמשך
כי לא ירדת שומן אולי קצת,הורדת נוזלים וזה רק ההתחלה את תראי ירידה יותר איטית בהמשך
ואא אני חייב לדעת מה אכלת זה מטורף
לא ממש הגיוני (אני מקנאת)
מממש לא וזה גם לא בריא לרדת במשקל ככה מהר!!
אנונימית
אבל זה לא בריא לגוף ככה
ממש בא לי תכתבי לי בפרטי
זה מאוד קשה וגם לא כל כך הגיוני אבל אם את אומרת מזל טוב לך!
אבל זה גם מאוד לא בריא
אבל זה גם מאוד לא בריא
שואל השאלה:
לא ניסיתי לרדת ככ הרבה אפילו אכלתי פיצה אני לא מבינה איך
לא ניסיתי לרדת ככ הרבה אפילו אכלתי פיצה אני לא מבינה איך
וואי אמלאה אני מקנאה בך יאו
באותו הנושא: